„Tata a pus mâna pe camera video o singură dată în viață. 30 de ani mai târziu, m-a rugat să digitalizez materialul VHS pe care l-a filmat. Mă întrebam ce își mai amintește.” Trasând o legătură între noțiuni de politică și spații intime, Wild Flowers pune sub semnul întrebării atât influența războiului asupra arhivelor personale, cât și statutul grădinilor ca locuri ale unor noi începuturi.
La treizeci de ani de la începutul războaielor iugoslave, Karla Crnčević propune o fascinantă confruntare a imaginii memoriei cu imaginea documentară, fiecare estompată și complementară celeilalte. Separate, niciunul din aceste două feluri de a ține minte nu poate răzbate trecerea timpului — unul pierde detalii, celălalt pierde sensul contextului. Însă și mai fascinant rămâne acest gând al filmului devenit speranță a zilelor noastre: războiul nu poate anihila totul. Nu florile, nu toate florile. (Călin Boto)
Karla Crnčević este o dramaturgă și lucrătoare în domeniul filmului care explorează politicile imaginilor și ale sunetului prin mai multe formate și condiții de lucru. Lucrările sale video și cinematografice au fost prezentate și premiate în mai multe țări. Este unul dintre fondatorii festivalului Unseen – care se ocupă cu revitalizarea spațiilor cinematografice. Deține un masterat în dramaturgie (Academia de Artă Dramatică, Zagreb) și în film (EQZE, San Sebastian).