The Newest Olds transformă peisajele iconice ale orașului Detroit, zguduind din temelii clădirile și prăbușind granițele fizice, politice și senzoriale dintre Canada și Statele Unite prin tehnici și procedee alchimice, prin efecte realizate din cameră și prin intervenții asupra peliculei.
Ca și cum ar fi un antonim al simfoniei orașului, The Newest Olds se perindă printre fotograme în niște nuanțe fluide, care curg incontrolabil. Peisajele impersonale cu zgârie-norii pe linia de orizont a orașelor sau bălăriile eternelor periferii intră în deconstrucție. La antipodul materiei fotocrome se află glitch-ul. Experiența unei lentile contaminate zgândăre retina până la nevroză, până la dorința de a o smulge din facultățile simțurilor pentru a putea îndepărta parazitul. Însă pe măsură ce planul auditiv devine tot mai arzător, mai direct încărcat politic, nevoia de scăpare se ameliorează. Ea se transformă într-o nevoie de acțiune. (Emil Vasilache)
Pablo Mazzolo este un cineast și pedagog din Buenos Aires. Lucrează exclusiv cu formate de film analog, explorând proprietățile optice și chimice ale mediului și demonstrând un interes puternic pentru peisajele naturale și cele construite de oameni. Lucrările sale abordează teme ca suveranitatea indigenă, fantomele dictaturii militare, extincția și catastrofele ecologice. Filmele sale au fost prezentate în cadrul mai multor festivaluri, muzee și galerii internaționale, printre care Arsenal Institute for Film and Video Art, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Berkeley Art Museum and Pacific Film Archive, Anthology Film Archives, Mar del Plata International Film Festival, Brooklyn Museum, Muzeul de Artă Modernă din Buenos Aires, International Film Festival Rotterdam, New York Film Festival și Edinburgh International Film Festival. Mazzolo este profesor la Universitatea Națională din Quilmes, lucrează independent ca monteur pentru filme documentare și susține ateliere dedicate percepției și creației vizuale pentru tinerii care trăiesc cu autism.