În 2022, după moartea lui Mahsa Amini în tot Iranul au izbucnit proteste în favoarea drepturilor femeilor și împotriva autoritarismului, acestea fiind reprimate violent de către regimul de la Teheran. Folosind filtrele de conținut de pe social media ca o metaforă centrală, Sensitive Content explorează statutul martorului în epoca modernă, precum și modul în care documentăm nesupunerea civică și evenimentele istorice.
Iconița pâlpâitoare a unui ochi – ba deschis, privind primprejur, ba clipind, ba retezat, amintind discret de Câinele Andaluz – este motivul vizual central din Sensitive Content: o explorare pe cât de succintă, pe atâta de eficace a regimurilor de vizibilitate ale protestelor antiguvernamentale din Iran. Filmul problematizează aceste imagini-amator, aceste narațiuni neoficiale (căci, în definitiv, cea oficială nu dorește ca aceste imagini să fie văzute), ridicând problema ipostazei martorului. Pe parcursul ultimului deceniu tocmai aceste soiuri eroice de imagini, prinse în fugă (la propriu), de la geamul mașinii sau din punctul de stație al geamului de la bloc, sunt cele care-au ajuns să devină modalitatea predominantă în care vedem protestele din jurul globului. (Flavia Dima)
Narges Kalhor s-a născut și a crescut în Teheran. După ce a absolvit liceul în 2001, a început să studieze cinematografia la Școala de Film din Teheran. În 2007, și-a continuat studiile cu o diplomă în comunicare vizuală la Universitatea Kamalolmolk. În același timp, a lucrat ca monteuză la agenția de film publicitar ARASB din Teheran și a realizat cinci scurtmetraje. Filmul său In the Name of Scheherazade a avut premiera în cadrul Vision Du Réel și a primit premiul pentru cel mai bun documentar la DOK Leipzig. În 2019, Narges a primit premiul Kulturpreis Bayern, iar, în 2020, Starter-Filmpreis din partea orașului München.