Un triptic pe mai multe voci ce trece prin locuri periferice ale infrastructurii urbane: un centru de date, o șosea de centură și un mall abandonat. Toate cele trei locuri au fost construite în virtutea unor anumite moduri de a înțelege lumea: viziuni ale viitorului și promisiuni ale progresului născute sub influența SUA, viziuni care nu s-au dovedit a fi nimic din utopiile simulate.
Center, Ring, Mall curge ca o expresie sinceră a lucrurilor despre care nu poți vorbi în spațiile comerciale (și oricum, nu la fel de frumos pe cât și-ar dori ele s-o facem). Scurtmetrajul lui Mateo Vega se autodefineste ca o critică, sau poate ca o confesiune, o vină sedimentată, un monolog interior sau un doliu – poate cel mai potrivit mod de a descrie pleiada de emoții ivite în fața metamorfozelor sistemelor economice. Singurul lucru care va împiedica prăbușirea capitalismului în fața iminentului dezastru climatic este capitalismul însuși. Natura sa perversă și echivocă se va autovopsi în verde, așa cum a început deja s-o facă, apoi se va vopsi în orice altă culoare va fi nevoie, dacă acest lucru îl va ajuta să mențină producția până în ultimele ore de dinainte de colaps. (Emil Vasilache)
Mateo Vega este un/o cineast/ă și artist/ă din Peru, care a crescut în Amsterdam și a absolvit Sandberg Instituut din cadrul Amsterdam University College și The New School. Lucrările sale pleacă de la experiența subiectivă a spațiului (urban), precum și de la politicile, istoriile și potențialitățile care se pot regăsi în peisaje, arhitectură și infrastructură. Filmele și instalațiile sale au fost sprijinite de către Mondriaan Fund, Netherlands Film Fund și Amsterdam Fonds voor de Kunst și au fost prezentate în locuri precum MoMA, Film at Lincoln Center, Festivalul Internațional de Film de la Rotterdam, Framer Framed, Amsterdam Museum și Theater Rotterdam.