Amorțire. Număr. Numere, grafice. Sau cum am învățat să simulăm sentimente, până când am ajuns să nu ne mai dăm seama dacă nu o facem. Scris în stilul unei reclame proaste, Numb-Number acoperă 12 ani din viața unui personaj fictiv care se confruntă cu o întrebare grea: ce ți-ai sacrifica pentru o cripto-avere de neimaginat?
Larisa Crunțeanu a vrut să arate ce rămâne pe ecran după ce totul dispare: green screen, stock footage, statistici de necuprins și narațiuni antreprenoriale ca niște mituri fondatoare. Povestea a 12 ani din viața unui tânăr începe, neîntâmplător, cu criza economică douămiistă și ajunge la foarte recenta pandemie, vremuri pe care protagonisul le trăiește inert, complet hipnotizat de o avere crescândă în criptomonede, a cărui parolă însă a uitat-o. De ce irită într-un așa mare fel demersul cineastei? Pentru că scoate în evidență imaginile de protocol ale contemporaneității, cele acceptate ca atare și presupuse a nu însemna nimic. Așa arată alienarea contemporană — lungul cadru al lui Antonioni s-a actualizat într-un green screen. (Călin Boto)
Larisa Crunțeanu este o artistă interdisciplinară, care lucrează la intersecția dintre cercetare și explorare. Are studii de licență în jurnalism și un masterat în fotografie și imagine dinamică, precum și un doctorat în arte vizuale obținut la Universitatea de Artă din București. Lucrările sale au făcut parte din expoziţii importante găzduite de Muzeul Naţional de Artă Contemporană București, SAVVY Berlin, Kunsthalle Osnabrück, Galeriile Naționale Zacheta Varșovia, Museu de Arte Brasieira São Paulo și bienale precum Art Encounters Timișoara, Matter of Art Praga și Warsaw Biennale. Primul său lungmetraj, un hibrid docu-ficțiune intitulat O Iubire Mică, Nesemnificativă (2020) i-a adus premiul Best Director la REAKTOR IFF și a fost proiectat în cadrul Les Films de Cannes à Bucarest și F-Sides Premieres. În 2023 a lansat prima sa carte, „Protocoale ale singularității”, publicată în volum bilingv RO-EN de Dispozitiv Books.